Είναι γνωστό ότι από την 1η Απριλίου του 2008, στο πλαίσιο των συμβάσεων παραχώρησης της Εθνικής οδού σε ιδιωτικούς ομίλους, είχαμε, με απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ, μια υπερβολική αύξηση των διοδίων που έφθασε και το 125%. Για τη μετάβαση κι την επιστροφή στη Λάρισα, με την οποία φιλοδοξούμε, σύμφωνα με το εθνικό χωροταξικό σχέδιο, να αποτελέσουμε το μεγάλο δίπολο ανάπτυξης στην κεντρική Ελλάδα, το κόστος των διοδίων αυξήθηκε από τα δύο(2) στα πέντε(5) ευρώ. Τα αποτελέσματα της απόφασης αυτής είναι γνωστά και από τις κινητοποιήσεις των Δημάρχων του «κάμπου» σε συνεργασία με την ΝΑΜ πριν από το φετινό καλοκαίρι. Οι οδηγοί και ιδιαίτερα οι «νταλικέρηδες» για να αποφύγουν τα υπερβολικά διόδια «εκτρέπονται», στο τμήμα μεταξύ Βόλου και Λάρισας και όχι μόνο, από τον εθνικό άξονα (ΠΑΘΕ) στην ΠΕΟ (παλιά εθνική οδό), δημιουργώντας τεράστιο πρόβλημα οδικής ασφάλειας κατά μήκος των οικισμών του κάμπου. Στις κινητοποιήσεις μας το ΥΠΕΧΩΔΕ απάντησε ότι θα ακολουθήσει η εξαγγελία, μέχρι τον Οκτώβριο, έργων α
Σχόλια