Οι μονόλογοι της παραμυθίας ….και το αποτύπωμα της πόλης

 Με την προχθεσινή τακτική του εμφάνιση σε τοπικό κανάλι, ο Μπέος, “αράδιασε” και πάλι,

για πολλοστή φορά, τα γνωστά παραμύθια που επαναλαμβάνει συστηματικά τα τελευταία

χρόνια: α) ότι ο Βόλος ζούσε μια σκοτεινή περίοδο μέχρι να εμφανισθεί ο ίδιος κι από τότε

ξεκινάει και η λαμπρή ιστορία της πόλης, β) για τις τεράστιες προσπάθειες και τις θυσίες

που κάνει κάθε μέρα τρέχοντας από έργο σε έργο και από μάστορα σε μάστορα για να

δίνει οδηγίες κλπ, γ) κι ότι θέλει να αφήσει το αποτύπωμά του, όταν θα φύγει, με “δυο τρία

εμβληματικά έργα που θα έχει κατασκευάσει στην πόλη, δηλαδή το Μουσείο της Αργούς,

το Θέατρο της πόλης, τη ζωνοποίηση-αντικατάσταση μεγάλου τμήματος του δικτύου

ύδρευσης ΔΕΥΑΜΒ και τους κυκλικούς κόμβους”(sic).

Το ότι αυτό επαναλαμβάνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, εδώ και οκτώ χρόνια, σε

προστατευμένο περιβάλλον, χωρίς αντίλογο ή σχόλια, από αυτούς που γνωρίζουν καλά

την ιστορία της πόλης, τουλάχιστο μετά τη μεταπολίτευση, δεν σημαίνει ότι τα “παραμύθια”

ενός, πράγματι, πολύ ικανού παραμυθά, μπορεί να γίνουν αλήθειες.

Γιατί οι Βολιώτες δεν ζούσαν σε άλλη πόλη, όπως ο ίδιος, και γνωρίζουν πολύ καλά και το

σχεδιασμό και τη δημιουργία όλων των δομών και των υποδομών της πόλης μας τις

οποίες ο ίδιος σταδιακά ανακαλύπτει και λειτουργεί ενώ συνεχίζει, με μεγάλη καθυστέρηση,

την υλοποίηση του σχεδιασμού των έργων που είχαν μελετήσει και εντάξει σε

προγράμματα χρηματοδότησης οι προηγούμενες Δημοτικές Αρχές(ΔΑ).

Οι ΔΑ αυτής της πράγματι λαμπρής περιόδου για το Βόλο έχουν βέβαια ονοματεπώνυμο

και συμμετείχαν ο καθένας με τους εκλεγμένους συνεργάτες τους και του φορείς της πόλης

στην υλοποίηση ενός ενιαίου σχεδιασμού.

Το Θέατρο της πόλης είναι γνωστό ότι κατασκευάσθηκε τη 10ετία του ‘80 επί Μ.

Κουντούρη και στέγασε λαμπρές παραστάσεις για πολλά χρόνια και με δική του

Συμφωνική επί Δ. Πιτσιώρη. Είναι γνωστό ότι επί Α. Βούλγαρη επιχειρήθηκε η ανακαίνιση

του θεάτρου, κατά τη διάρκεια της οποίας αναδείχθηκαν βαθιές διαβρώσεις στο σκελετό

του κτιρίου. Έτσι επί Π Σκοτινιώτη προκηρύχθηκε μελέτη ενίσχυσης του φέροντα

οργανισμού του θεάτρου, έργο που υλοποιεί με μεγάλη καθυστέρηση σήμερα ο Μπέος και

προσπαθεί να μας πείσει ότι η πόλη τώρα θα αποκτήσει θέατρο της.

Για το Μουσείο της “ψαρόβαρκας”, όπως αποκαλούσε την Αργώ, όταν εκλέχθηκε, είναι

επίσης γνωστή η ιστορία του. Επί Κ. Μήτρου κατασκευάσθηκε το πλοίο της Αργούς και επί

Α. Βούλγαρη έγινε και το παρθενικό ταξίδι του με λαμπρούς εθελοντές κωπηλάτες. Επί Π.

Σκοτινιώτη έγινε ο διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για την κατασκευή του Μουσείου,

το οποίο παρέλαβε ο ίδιος να υλοποιήσει με προ ένταξη μάλιστα στο Περιφερειακό

Πρόγραμμα.

Ο ίδιος, αφού κράτησε το διαγωνισμό της “ψαρόβαρκας” για μερικά χρόνια στο συρτάρι και

μιλούσε για σκάνδαλο, “πείσθηκε” τελικά ότι πρόκειται για κάτι πολύ σημαντικό για την

πόλη κι αφού επικύρωσε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, οργάνωσε “λαμπρή εκδήλωση”

με τον “παντελονάτο” Αδωνι Γεωργιάδη, για να μας παρουσιάσει, μετά από μια 5ετία, την

Αρχιτεκτονική μελέτη του Μουσείου που ήδη είχε παρουσιαστεί στο ΔΣ Βόλου, επί

Σκοτινιώτη, το 2014.

Για το δίκτυο ύδρευσης της ΔΕΥΑΜΒ και τη ζωνοποίηση του για τον έλεγχο των διαρροών,

ας ρωτήσει τους συνεργάτες του, για να μάθει ότι είναι έργο που είχε σχεδιασθεί και

ενταχθεί επί Σκοτινιώτη μετά την ακύρωση προηγούμενου “άτυχου” σχεδιασμού της

ΔΕΥΑΜΒ. Ευτυχώς, που ο αείμνηστος Α. Πατέρας, ανέλαβε, μετά από ενημέρωση που του

έγινε, τη μελέτη ζωνοποίησης του δικτύου για να κατασκευάζεται σήμερα ένα πολύ

σημαντικό έργο για την πόλη.

Για τους κυκλικούς κόμβους είναι επίσης γνωστό ότι ο σχεδιασμός ξεκινήσει πριν από την

εκλογή του στο Δήμο κι ότι, όταν εγκαταστάθηκε, ακύρωσε την υπάρχουσα σύμβαση με το


μελετητή για να αναθέσει, τελικά, σε καθηγητή του Π.Θ. τις μελέτες των κόμβων με τη

μέθοδο του “ερευνητικού έργου”.

Όλοι εμείς που συμμετείχαμε, κατά διαστήματα, στην μεταπολιτευτική πορεία του Βόλου

είτε ως Δημοτικές Αρχές είτε ως εκπρόσωποι φορέων της πόλης, είμαστε περήφανοι που

συνεχίζεται έστω και μεγάλη καθυστέρηση ο σχεδιασμός της πόλης. Το ότι ο Μπέος

προσπαθεί να μας “παραμυθιάσει” για την αποτελεσματικότητά του και για τα νέα έργα που

έφερε στην πόλη, δεν σημαίνει ότι τα παραμύθια θα γίνουν αλήθειες

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΟ «ΚΛΕΙΣΙΜΟ» ΤΩΝ ΝΟΜΑΡΧΙΩΝ, Ο Γ.Γ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα οι ανατριχιαστικοί διάλογοι της Πυροσβεστικής

ΚΟΙΝΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑΣ